.::Nothing Left To Lose::.

El temps és relatiu i s'ha d'aprofitar al màxim, deixar que la vida ens ompli cada instant. Aquest blog intenta ajudar en aquesta tasca. Total, no tenim res més a perdre.......

16 d’agost 2006

Inicis

Bé, comencem amb el primer post del meu primer blog...... mira que he trigat a fer-me'n un i això que sóc informàtic eh!!

Espero que gaudiu amb els posts que aniré posant (intentarem que sigui de forma regular) i que us serveixin, si més no, per a distreure la ment una estoneta...

Salut x tothom!!


Edito: Jejejejeje, ja comencem amb els problemes...ara no tinc ni fava de com pujar la meva foto al perfil ( tinc un account a Flickr, però només em deixa crear un post, no afegir la foto al perfil). Bé, tampoc m'ho he mirat gaire a fons, quan tingui un ratet lliure m'hi poso... fent honor a la URL d'aquest blog, QUINA JERNA!!

0 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

Links to this post:

Crear un enllaç

<< Home